شنبه - پنجشنبه: 7:00-18:00

تعمیر و نصب پکیج ایران رادیاتور در کرج

تعمیر و نصب پکیج ایران ایران رادیاتور در کرج توسط مراکز بی شماری انجام می شود. اما اینکه کدام مرکز خدماتی بی عیب و نقص و با تعرفه های مناسب به شما ارائه دهد مهم است. تعمیر و نصب پکیج ایران رادیاتور نیاز به تخصص و اطلاعات بروز دارد چرا که تکنولوژی برند ایران رادیاتور دائما در حال پیشرفت بوده و مدل های جدیدی را در بازار عرضه میدارد.

در مورد تعرفه های تعمیر و نصب پکیج ایران رادیاتور باید بگوییم در صورت داشتن گارانتی تعرفه ها مصوب و تعیین شده می باشد، علت آن تامین قطعات با قیمت پایین تر از خود شرکت ایران رادیاتور می باشد. اما در صورت نبود گارانتی یا اتمام گارانتی تعرفه ها بسته به قیمت روز قطعات تغییر می کند. با این حال تعرفه ها تحت نظر اتحادیه بوده و در صورت هر گونه تخلف مشتری می تواند به اتحادیه و اصناف مراجعه و از سرویسکار مورد نظر شکایت نمایند.

سرویسکار پکیج ایران رادیاتور در کرج


کرج بوتان سرویسکار پکیج ایران رادیاتور در کرج می باشد، که خدمات خود را در مناطق مختلف به همشهریان عزیز ارائه می دهد. کرج بوتان با ۲۰ سال سابقه خدماتی چوت تعمیر پکیج ایران رادیاتور، سرویس پکیج ایران رادیاتور و حتی نصب آن را انجام می دهد. این مجموعه متشکل از تیمی مجرب و متعهد می باشد که همواره رضایت مشتری را ملاک کار خود قرار داده است.

البرزکرج میدان آزادگان شهرک اوج نبش خیابان بوعلی یازدهم روبروی دانشگاه هنر پلاک ۲۲۸
شنبه - پنجشنبه: 7:00-18:00
مشاوره شبانه روزی کرج بوتان