شنبه - پنجشنبه: 7:00-18:00

تعمیر و نصب آبگرمکن بوتان در کرج

تعمیر و نصب آبگرمکن بوتان در کرج، طبق استاندارد های لازم مطابق نیاز مشتری انجام می شود. آبگرمکن بوتان در انواع مختلف دیواری و مخزن دار، گاز و برقی در بازار موجود می باشد. نصب هر کدام از این مدل ها متفاوت می باشد. سرویسکار مجاز بوتان با اطلاع از نحوه تعمیر و نصب ابگرمکن بوتان می تواند آبگرمکن را در محلی مطمئن و ایمن نصب نماید. آبگرمکن های بوتان کیفیتی مثال زدنی داشته و متناسب با هر نوع شرایطی طراحی گردیده اند. از این رو قدرت انتخاب زیادی برای خرید آن ۷واهید داشت. از طرفی به دلیل این تنوع بالا گاها انتخاب آبگرمکن بوتان سخت می شود. شما علاوه بر اینکه برای تعمیر و نصب ابگرمکن بوتان می توانید از سرویسکار مجاز بوتان کمک بگیرید، میتوانید برای خرید و انتخاب بهترین آبگرمکن مطابق فضای مورد نظر از یک سرویس کار مجاز اطلاعات لازم برای انتخاب آبگرمکن مشورت بگیرید.

نصب آبگرمکن بوتان در کرج

نصب آبگرمکن بوتان  مانند آبگرمکن های دیگر باید در شرایط استاندارد نصب گردد. به طور مثال آبگرمکن گازی دیواری بوتان باید در نقطه ای از منزل نصب شود که هوای آزاد گردش داشته باشد، جایی مانند تراس یا حیاط منزل، و یا اگر منزل تراس و حیاط نداشته باشد باید هواکش و دودکش آبگرمکن مناسب باشد. از استانداردهای مربوط به رعایت فاصله و قطر دودکش آبگرمکن بوتان، سرویسکار مجاز بوتان مطلع می باشد و در زمان نصب رعایت خواهد کرد.

تعمیر آبگرمکن بوتان در کرج

کرج بوتان نماینده مجاز تعمیر و نصب آبگرمکن بوتان در کرج با ۲۰ سال سابقه مفید می باشد. این مجموعه متشکل از تیمی مجرب و متعهد می باشد که به طرز کار انواع آبگرمکن های قدیمی و جدید بوتان اشراف داشته و می تواند به طور دقیق عیب یابی ام را انجام داده و تعمیرات لازمه را پیاده سازی نماید.

البرزکرج میدان آزادگان شهرک اوج نبش خیابان بوعلی یازدهم روبروی دانشگاه هنر پلاک ۲۲۸
شنبه - پنجشنبه: 7:00-18:00
مشاوره شبانه روزی کرج بوتان