شنبه - پنجشنبه: 7:00-18:00

تعمیر و نصب رادیاتور بوتان در کرج

تعمیر و نصب رادیاتور بوتان در کرج، در مدل های مختلف توسط نمایندگی مجاز بوتان در کرج، مجموعه کرج بوتان انجام می شود. نصب رادیاتور بوتان در کرج پس از خریداری تنها توسط سرویسکار مجاز بوتان باید انجا شود. در غیر اینصورت گارانتی شامل آن نخواهد شد. از طرفی انجام خدمات نصب توسط سرویسکار مجاز بوتان کار عاقلانه ای است. چرا که سرویسکار مجاز طی دوره های مختلفی که گذرانده است آشنایی کامل به تمامی قطعات محصولات بوتان داشت و می تواند به بهترین وجه ممکن آن را نصب تعمیر و سرویس کند. 

نصب رادیاتور بوتان در کرج

نصب رادیاتور بوتان مانند هرنوع رادییاتور دیگر دارای مراحل یکسانی است. رادیاتور وسیله ای گرمایش است که حرارت خود را از گردش آب گرم تامین می کند. بنابر این اولین مرحله در نصب رادیاتور لوله کششی مناسب است.  لوله کشی ررادیاتور باید با دقت کامل انجام شود تا هنگام نصب رادیاتور مشکلی بوجود نیاید. همچنین، برای انجام لوله کشی باید توجه کنید که مجرای ورود و خروج آب گرم در لوله های شوفاژ ساختمان ، دارای فاصله مشخصی از یکدیگر باشند که بستگی به نوع رادیاتور ،این فاصله متفاوت است.

سپس باید این لوله کشی از طریق اتصالات محکم و با کیفیت به رادیاتور نصب شوند.این اتصالات شامل بست ها و شیر های مختلفی است که در تنطیمات رادیاتور موثر هستند.
این تجهیزات شامل ترموستان، انواع شیر زاویه دار و شیر مستقیم، ولوم ها و… می باشد.

تعمیر رادیاتور بوتان در کرج

در برخی مواقع در اثر استفاده نادرست از رادیاتور بوتان، امکان خرابیو اط کار افتادن رادیاتور پیش خواهد آمد. دلایل مختلفی از جمله، هواگیری نکردن به موقع، عدم توجه به رسوب زدایی رادیاتور قبل از راه اندازی، سرویس دوره ای و… مشکلاتی از قبیل گرم نشدن رادیاتور و یا دمای پایین رادیاتور پیش خواهد آمد. در صورت برزو پنین مشکلاتی کافی است با سرویسکار مجاز بوتان در کرج تماس حاصل نمایید.

البرزکرج میدان آزادگان شهرک اوج نبش خیابان بوعلی یازدهم روبروی دانشگاه هنر پلاک ۲۲۸
شنبه - پنجشنبه: 7:00-18:00
مشاوره شبانه روزی کرج بوتان